بعيون دامعة... خالد سليم يحتفل بعيد ميلاد زوجته

بعيون دامعة... خالد سليم يحتفل بعيد ميلاد زوجته

احتفل النجم المصري خالد سليم بعيد ميلاد زوجته خيرية بطريقته الخاصة عبر حسابه الرسمي على إنستغرام.

في التفاصيل، حرص خالد سليم أن يعايد زوجته بكلمات نابعة من القلب وصادقة أشاد فيها بخيرية زوجته وصديقته وحبيبته. وبدأ الحديث في الفيديو بعيون دامعة وقال: "عيد ميلاد خيرية، لما صحابي أو الفانز يبعتولي يقولوا عيد ميلادنا انهاردة أو عيد ميلاد حد من قرايبنا بعمله وانا كُلي فرحة عشان هما طلبوا مني دة، تخيلوا بقى لما يبقى عيد ميلاد مراتي".

وأكمل بسرد الصفات التي تميّز زوجته بنظره: " مفيش كلام ينفع يترجم كل اللي جوايا، عشان هي إنسانة مختلفة، جميلة، بنت ناس، شبعانة، بتحبني، جابتلي أحلى بنتين في الدنيا، خديجة وكنزي، صحبتي، حبيبتي، بنتي، الشخصية الوحيدة اللي ممكن اكون على طبيعتي معاها بزيادة".

وأكد خالد سليم أنها سَنده وأنه يستطيع الاعتماد عليها في الكثير من المهام الصعبة لأنه على يقين أنها تتحمل المسؤولية، إذ قال: "الشخصية الوحيدة اللي ممكن أرمي كل حمولي عليها وأنا عارف إني بتقل عليها، بس عارف انها هتستحمل، وعارف كويس أوي إنها ضهري لأنها أد المسؤولية".

وفي نهاية الفيديو أرسل خالد سليم لزوجته خيرية رسالة تختصر كل المشاعر في كلمة واحدة، قائلاً "بحبك".

وأرفق الفيديو بتعليق "خلص الكلام". وقد أثار هذا الفيديو ردة فعل إيجابية من محبّي خالد سليم وزوجته خيرية حيث تمنّوا لهم حياةً هنيئة وسعيدة، إذ علّق أحدهم: " ربنا يحفظكم ويخليكم لبعض ولبناتكم" وكتب آخر: " كل سنة وهي طيبة وعقبال العمر كله مع بعض".

وعلى الصعيد الفنّي، كان قد أطلق النجم خالد سليم أحدث أعماله الفنية تحت عنوان "واحشاني" عبر قناته الرسمية على يوتيوب و هي من كلمات إبراهيم شحتة وألحان أحمد يوسف وتوزيع وميكس وماستر محمود عزت، أما لكليب فهو من إخراج سيف مدبولي. ومن كلمات الأغنية:" واحشاني .. دا أنا حرفياً بعدك لسة واقف في مكاني

واحشاني .. كسرِة نفسي و قلة حيلتي بقت تعباني .. دا انا عايش كدة بالضّالين .. واحشاني .. مُش بلعب على وتر الضّعف و غرضي تحنّي".